birumut_ canım bence var ya testi yarın tekrar yap ya da kan ver. Benimde regl 2. Gün gecikmede bugün. Yumurtlama tarihimi bilmiyorum ama geç olduğunu düşünüyorum. Akşam predictor yaptım böyle varla yok arası çıktı banyonun ışığı çok kötü diye telefondan karartakarak çektim. Ama senin daha net belli oluyor gibi bi daha test yap en iyisi 
