aframoms13 Derya2 hissetmiyordum ama 32den beri cıkıyodu bende. Doktorum da dogum yaklasmıs olabilir artık bakalım dedi. Acıklıgım 1,5 cm miş yarın da dogurabilirsin 2 hafta sonra da dedi. Sonraki gün suyum patladı ama işte
Derya2 aframoms13 bende 34-35 haftaydı sanırım yüksek sancılar çıkıyor ama hissetmiyorum açıklık da 2 haftadır ama hiç ilerlemedi bekliyorum hala
Kubra0606 Derya2 yani benim hiç açılmam yoktu sizin varmış, iki üç gün sonra doğum oldu ama sizin daha hızlı ilerleyebilir dediğim gibi benim sıfır açıklıktı
Derya2 Kubra0606 anladım sağolun galiba bana onu yapmamıştır yapsa söylerdi sanırım açıklığım da var iki haftadır ama hiç ilerlemiyor
Derya2 Kubra0606 evet yapıyorum yürüyüş merdiven çıkma dedikleriniz vs ama ilerlemedi bakalım illaki ilerler galiba 🤲🏻