38+3 deyiz. Devlet hastanesi takipliyim dün kontrolüm vardı iki haftadır da 2 cm açıklığım vardı ilerlemiş mi diye kontrol edildi her seferinde ediliyordu zaten. Dün ki muayeneden sonra kahverengi lekeler geldi sorduğumda normal muayeneden dolayı dediler bende geçer diye düşündüm hastaneden çıktık eve geldiğimde geçmemişti aşırı değil ama akıntı şeklinde hala gelmeye devam ediyor koyu kahverengi kan şeklinde hala geliyor bu nişan olamaz değil mi ağrım vs yok bebek hareketleri iyi ama geçmedi geçmesini mi beklemeliyim yoksa hastaneye gitmem gerekir mi?