Önceden bende çikolata kisti vardı tüp bebek ile hamile kaldım 3 yıl sonra kendiliğinden gebelik oluştu ama 8 haftalıkken kalbi durdu ense kalınlığı yüksek dediler kürtaj sırasında genetiğe yolladık bebeği genetikte sıkıntı çıkmıştı sonra tekrar hamile kaldım oda 13 haftalıkken kalbi durdu yine aynı şekilde ense kalınlığı yüksek dediler karnında ödem var bebeğin dediler en son genetik bölümüne gittik eşimle birlikte genetik test yaptırdık herhangi bir problem çıkmadı kanda pıhtılaşma testide yaptırdım onda da sıkıntı çıkmadı dondurulmuş embriyolarımız vardı genetiğe yolladık 5 tanesinden sadece 2 si sağlıklı geldi ilk transfer oldum negatif oldu 2 ay sonra tekrar transfer oldum pozitif gördüm ama bu seferde bebeğin kesesi gelişmedi ve düşükle sonuçlandı artık ne maddi ne manevi olarak gücüm kalmadı bu durumları yaşayıp sağlıklı bebek sahibi olanlar var mı tekrar hamile kalıp düşük yapmaktan çok korkuyorum