Sunshine__ _pearl İşte kafamı karıştıran şu ki ultrason da 1 hafta önde gidiyor ben neye göre gideceğim sat göre mi yoksa ultrason a göre mi
_pearl Sunshine__ benimde 1 hafta önden gidiyor son adet tarihini baz alacaksın canım ultrasonu değil öyle dedi doktor
Sunshine__ 5353Rizeli Oooo bu nedir böyle ya altı üstü bir kere gidilecek bir şey ne bu böyle insanları da zora sokuyorlar Allah yardımcımız olsun canım
Sunshine__ mervebekirogullari Çok pahalı sizde 1 kere mi gittiniz kontrol falan oluyor mu oluyorsa tekrar para ödüyor musunuz?
ayzesa Cansu_aydin13 ben de 20. Haftada gittim böbreğin birini göremedi 22 de gel dedi inşallah sağ Salim alalım kucaklarımıza
ayzesa Sunshine__ benim de önde gidiyordu 1 hafta ı yüzden 20. Haftada gitmemi önermişti doktorum. Ancak bir böbreğini göremedi ve kalbini detaylı olarak görmek istiyorum göremedim 22de gel dedi