rabiaaaln benim de adetim iki gün gecikince kan verdim 50 çıktı iki gün sonra tekrar verdim 150 çıktı artış güzel biliyorum ama çok düşük öğrendim ya o yüzden böyle hep bir şey olacakmış gibi hissediyorum bir türlü hamileliğimi kabul edemedim çok garip duygular içindeyim bilmiyorum sürekli internetten bir şeyler araştırıyorum acaba ne olacak acaba bir şey olacak mı tabi şimdi adet gününden itibaren sekiz gün geçti ama daha da kan vermedim bilmiyorum ya ben herhalde böyle bir şeyler araştırarak kafayı yiyeceğim bide çatlatma iğnesinin 15. Günüydü