merhabalaar, iyi geceler. bugün akşam üzeri test yaptım ve silik çıktı, reglim de 1 haftadır gecikmedeydi,3-4 gün önce de leke geldi. dayanamadım kan verdim ve betahcg 81.5 🥹 negatif diyemem ama çok erken dedi hemşire. pozitif midir peki? bu şekilde gebe kalanlar var mı? 🥹