prenses99 Canım şöyle ki sütünü en çok su içmek arttırır geri kalan her şey sadece yağını arttırabilir. Yapman gereken tek şey sık sık emzirmek bebeğin asla uyumasına izin vermemen lazım. Büyükler saçma sapan konuşuyorlar bırak uyusun elleme felan kesinlikle dinleme saat başı emzir. Ne kadar emzirirsen sütün o kadar çok gelecek. Beyin sürekli bebek aç sinyalini gönderip daha çok süt üretecek. Zaten ilk zamanlar süt damla damla geliyor öyle bardak bardak gelmesini bekleme. Eve gittiğinde güzelce sıcak suyun altında duşunu al kasların gevşesin rahatlasın. Unutma stres yapmaman sık sık emzirmen bolca su içmen sütünü hem arttırır hem de besleyiciliğini yükseltir ❤️❤️