Kalbimde var gebelik canım. Hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağına al 🙏 ikisi birlikte büyüyece. Kardeşim de senenin basinda oğlanı doğurdu, senenin sonunda kızını doğurdu. İlk zamanlar biraz yıprandı ama şimdi rahat. İkiz gibiler anasinifina gidiyorlar.