Kızlar bilginiz varsa benim 35.haftada düzenli sancı ve açılmam olmuştu 1 gün yatışım yapıldı durduruldu ondan sonra hareketimi çok kısıtladım ve pilates topunu bıraktım erken doğmasın diye iyi mi yaptım bilmiyorum haftaya 38 olunca tekrar başlamayı düşünüyorum fikriniz varmı