aydera meleksonerlr 174 günüm var bacım 😂 14 gün çıksam sezeryan olacak 160 olsun 🥰 heyecan yok henüz hissizim ikinci gebelik muhtemelen ondan
melismersin meleksonerlr ayy benim 105 günüm kaldı. Daha var gibi gözüküyor ama bu zamana kadar zaman nasıl hızlı geçti anlamadım valla 🫣 doğum korkum yok ama erken doğum korkusu oluşmaya başladı 😔
meleksonerlr aydera melismersin mervinci Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 2 haftadır 1 cm açılma ile bekliyorum bakalım erken gelicekmi
meleksonerlr fadile01 Çok zor olmalı ağırlık beni çok zorlamaya başladı umarım hayırlısıyla sağlıklı şekilde kucağına alırsın
nazli0306 meleksonerlr uygulama ya göre 119 fakat sezeryan olacak -14 dedikmi 105 gün kaldı korku yok heyecan var 2.gebeligim sabırsızlanıyorum kucağıma almak için 🥰🩷🤲🥳