fatgume bende tip1 diyabetliyim, bence bu süreci sensör kullanarak devam ettirin sizin için daha iyi olur. Yükselme öncesinden kontrol etmiş okursunuz, yani yine yükselir ama hafta 1 defa falan yaşarsınız en fazla. Birde ben de bir şey soracam size detaylı ultrasona girdiniz mi bebek sağlıklı mı ? Diyabette biraz sorun olabiliyormuş da korkuyorum ben de