fatgume
Canım korkma ama kontrol altına almaya çalış ve acil dahiliye doktorunla görüş bayagı yüksek bende gebelik şekeri var insülün kullanıyorum ve diyetisyenle ilerliyorum evet erken doğum riskini tetikliyor bende 34+ 6 yım bir haftadır sancı çıkıyor tokluk şekerim 235 ve aşagısı son ayda yükselmeye başladı yemesemde yükseliyor galiba doğum korkusu başladı 😁 Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏