tugbaakdeniz orkidemm_ sindirim sorunu, kabız kusma kilo olarak en iyi gelen bebelac gold oldu onu bulunca hep onunla devam ettik şükür . Keçi sütlü bi mama vardı golden goat onu bile denemiştik
tugbaakdeniz orkidemm_ tabi ki de kullanabilmek için bir kriter yok . Ama bence memnun kalırsınız içerik olarakta en temizi o . Zamanında çok araştırdım . Masum sandığımız hipp bile masum değil
betuldenk ilk hipp ile başlamıştım sonra sma ile devam ettim ikisinden de memnundum hipp biraz daha pahalı ve bazen aradığım numarayı bulamıyordum ama en iyisi o bence 😌
erkekannesi1_ yorgunannis benimde sütüm aynı aptamili 120 veriyorum 2. Ayımıza giricez bazen 3 saate veriyorum ama 2. Saat dedinmi mızmızlanmaya başlıyor geceleri ne zaman ağlarsa o zaman veriyorum artık sadece 2 kere falan besleniyor
erkekannesi1_ yorgunannis ama benimki 2 dk bile emmiyor sütüm 30 ml zor çıkıyor meme reddi yaptı mamadan dolayı Kusuyor zaten
YarenRoza orkidemm_ benim kızım 4. Aydan 15 aya kadar bebelac golg icti. Hiç bir sıkıntı da olmadı. Hic emmedigi halde karni gayet güzel doyuyordu.
erkekannesi1_ yorgunannis ben fazla yapıyorum içmediği kalıyor zaten aç kalmasında fazlası kalsın 🤷🏻♀️ 2 aylık olmamıza rağmen böyle yapınca hiç emmediği halde 4 5 saat aç kalabiliyor uyurken bu arada aptamil doyuruyor da olabilir
orkidemm_ erkekannesi1_ valla çok şaşırıyorum bebeklere nasıl içiyorlar golden goat ,hip ,vs sadece kokusunu biliyorum leş gibi Bebelac güzel en azından ağır koku yok ya