HakanKemal bim o mamaları kaldırmış ya. bende mamamil vermeye başlamıştım mamalara karşı olan dedikodulardan sonra. gecen hafta kaç bim gezdik ikiside yoktu. 3 haftadır gelmiyor demiş çalışan. bende mecbur bebelac aldım. hayırla bu bebiş insaAllah anne sütü akırda mecbur kalmayız bilmediğimiz şeylere