gamzz06 eğer ki şekeriniz varsa yapacağınız şey diyet yapmak ve evde ölçüm yapmak zaten, şeker yüklemesi yaptırmadan da bunu yapabilirsiniz diyet yapmasanız bile evde ölçüm yaparak bunu takip edebilirsiniz, ben yükleme yaptırmadım doktorum geçmiş 3 aylık şekerime baktı kanda bişey çıkmadı, bende evde ölçüm yaptım ve bi kaç ay yediklerime dikkat ettim sonuçlarımda iyidi, doktorumda şeker olmadığını onayladı