Bu konuda instgram da bir bayanla kavga etmiştim bana bebeğimin katili olduğumu o şekerim bebeğime zarar verebileceğini hiç okumayan bi insan olduğumu falan yazmıştı neyse ki saygımı koruyarsk cevap vermedim ama içime oturdu tabiki aslında ne kadar araştıran ne kadar bilen bi insanım bana zaten şişman olduğumu iyice zarar verdiğimi falanda söylemişti am ben dikkate almadım yaptırıp yaptırmamak tercihdir ama bu seviyesizce muhabbette ben açıkçası çok sinir oldum ve hala öyleyim doktorum ne derse yaptım ve yapıyorum çünkü ilk teste giren ben değilim ve olmayacağım da üstelik fetal dna yaptırıp cinsiyeti beğenmediği için bebek aldıranlar bile duydum ben katilsem onlar ne oluyor anlamadım öyle içime dökmek istedim.