@Emir2021 canıım nasılsın
Doğum haneyi gördüm aşırı temiz düzenli çok içime sindi
Özel oda konusunda da normal 2. Kattaki serviste özel oda bile olsa eş almıyorlar refakatçi olarak ama eş istiyorsan eğer 6. Katta özel kat varmış orada özel gecelik 1500 gibi bir rakam ve eşin yanında kalabiliyor
İsim yazdırıyorsun listeye alıyorlar eğer doğum zamanı boş olursa isim sırasına göre kalabiliyorsun o katta
Genelde pek istek olmadığı için boş çok oluyormuş ve oda açılıyormuş sana tek kişilik eşininde yanında kalabildiği
Ben ismimi yazdırdım normal olduğu için doğum tarihim belli değil tarih atamadılar ama sorun yok genelde boş oluyor zaten dediler 🥳🌼