Emir2021 aminn inşallah bacımm
Doğum hanede doktorlar oluyor demi ebe hemşire vs değil
Birde yatırıyorlar mı benim ikisinde de yatmadım hiç bundada yatmak istemiyorum yaa 🥹 çünkü evde arkamda bırakıp geleceğim 3.5-1.5 yaşlarında iki çiçeğim daha var yatamam yani doğurup eve gelmek istiyorum yineee