evremkesmis AuraMomB aaa hayırlı olsun Benimde bebeğimin baş capi 4 hafta önden gidiyor. Nasıl geçti dogumunuz/bebeğiniz nasıl? Hayırlı olsun
donovan26 ilkgozagrimhavinim benim bebeğimin de başı hep önden gidiyor ama doğum kanalından en kolay çıkan baş kısmıymış zaten. Kafa kemikleri yumuşak olduğu için birbirinin üstüne biniyor. Normal doğum da zorluk oluşturmaz merak etmeyin :)
ilkgozagrimhavinim donovan26 zorunlu sezaryen olacağım ben zaten😌 başka bi hastalık belirtisi olabilir mi acaba diye korkmuştum postu açtığımda ama tabi geçti o korkumda :)
ilkgozagrimhavinim evremkesmis doktorum asıl kafası gerideyse problem vardır dedi🫢 genetik yatkınlıkta var tabii.