evremkesmis şuan 36+5 olduk, hala önde kafası 2 3 hafta kadar. Doktorum normal diyor. Erkek bebeklerde kemik iriliğinden olabilirmiş. Yani öyle 2 3 hafta öndelik 2 3 cm gibi bişeymiş. Sezaryen olacağım için sorun olmadığını söyledi. Normal doğumlarda sorun oluyormuş sadece.