ozlemozdemir09 btun biz daha ilk gebelik olacak inşallah eğer tutarsa tabi Folic asit kullaniyorum, b12 kullanıyorum, d3k2 kullanıyorum varda var 🧐
ozlemozdemir09 btun evet canım tam 14 gün var adetime ovulasyon günüm geçmis olarak görülüyor ama ovulasyon testini denemeye devam etmeli miyim
btun ozlemozdemir09 yumurtlama günüm mü eğer oysa 1 Mart yazıyor uygulamada 30 günde bir regli oluyorum ben