Deletedmom123 Selam kızlar 16+1 haftalık oldum ve yemek yıyınce bşiler kıpırdıyor yürüyor gibi oluyor ayrıca prr prr yapyor acıkınca 🤗 resmen hısstmeye başlaıyor muyum bu hafta da böyle olanlar var mı ☺️siz de bebeğinizin ilk kıpıtdısını ne zaman hissettiniz ne nasıl bir duygu idi ?? 🥰☘️🌸
Temmuzannesiasaf Deletedmom123 sen erken hissetmişin baya benım ılk kıpramalarım 18 haftada oldu ama oda net deil kucuk kucuk baloncuk patlıomus gıbı oluodu 😂
Susam14 Deletedmom123 bende 15+4 ken sabah ıkı defa hıs ettim başta emin olamıyor ınsan ama sonra düşününce o dıyon başka ne olacak ☺️ dahada tık yok bizde 16 olduk bugün
Temmuzannesiasaf Deletedmom123 bebegın kızmı erkek mi kızlar daha hareketlı oluomus oglanlar gec hareket edıomus bnmkı oglan
Deletedmom123 Temmuzannesiasaf evet pt ptt yapıyor ya sen mısın bu dıyorm evde tek başıma 😂 kafayı yıcem cınsıyetı ı de bır turlu öğrenemedm
Temmuzannesiasaf Deletedmom123 😂😂😂😂 bnde oyle diodumm anneme 😂 annem bebegın kızım baska ne olucak diyıp duruodu bana ınsan emın olamıo en Stresli bu zamanlar bi tam dekme falan atsın cok istıorum 😂😂 neden daha ogrenmedın gostermıo mu cınsıyetını
Deletedmom123 Temmuzannesiasaf gıdıp öğreneceğiz hangi haafta da öğrendınız ne guzel Allah bağişlasın 😍
Temmuzannesiasaf Deletedmom123 amin allah razı olsun seninkinide allah bagıslasın inşallah saglıkla alırız hepımız kucaklarımıza benimki ilk 12 haftalıkken tahmın ettı kız dedi sonra 14 haftalık da tam gosterdı erkek dedi 14 haftalıkken ogrendım
Deletedmom123 Temmuzannesiasaf ayaklar sabit durmuyor babası gbi hareketlı galiba yerınde durmuyor ve doktor hiç uğraşmadı o gün şansıma bi bayanın kanaması varmş oraya acılen gıttı 🙄 ben de kaldm öğrenemedk şans işte
Nesli9415 Temmuzannesiasaf merhaba 12 haftada kız diye yorum yaparken sizde genital bölgeyi görerek mi yorum yaptılar acaba
Temmuzannesiasaf Nesli9415 sadece tahmın etti kesin demedi erkek bebeklerin pipisi tam 14 haftalıkda olusuyomus gormedi için kız demişti 14 haftalıkken cok net gosterdı ama
Temmuzannesiasaf Remziyeee 14 haftalıkta kesin soyluolar canım sen gordun mu doktor bakarken bn doktor demeden kendım gormustum
Temmuzannesiasaf Susam14 olur canım daha ınsan korkuyo ama daha kucukler buyusunler hiç durutmucaklar bizi inşallah