buketdeniz19 rozk bende nevagene yaptırdım ama öyle bir sorunla karşılaşmadım inşallah bir sorun yoktur canım
rozk buketdeniz19 ben nevagende sonuç alamadım, genetiks firmasından yanlış sonuç aldım. Tabi bu her zaman olan birşeyde değildir, sadece bazı testler yanılabiliyor. Çok şükür benimki amniyosentezde temiz çıktı.
buketdeniz19 rozk tabiki her zaman olan birşey olsa zaten kimse yaptırmaz. Ama insanlarıda korkutuyor sonuç yani madem düzgün çıkmayacak sonuç yapmasınlar
meliha11 rozk benimde Trizomi 18 yüksek dendi fetal DNA da ve delesyon ve duplikasyon goruldu 17+5 haftalığım ulttson normal detaylı baktılar amniyosentez vereceğim inşallah benimde yanlıştır sonucum