mervekalkann Keziban 1.5 hafta kaldı 3. Trimestera şuan sadece akşam iştahım olmuyor çabuk tıkanıyorum yemek yiyince karnım pek çıkmadığı için sorun yaşamıyorum şimdilik.
Keziban 3oglanannnesi ben 40 + 3 veya altılarda doğum yaptım bakalım bu kaçta gelecek o yüzden yol uzun gibi geliyor bana
Keziban 3oglanannnesi bu arada sizin kaçıncı gebelik isminiz de üç oğlan annesi yazıyor ben de üç kız annesi olacağım nasipse🤭
ozlemmm93 Keziban 33 ten bildiriyorum geceleri burnum tıkanıyor nefes alamadığımı hissediyorum bazen WC kalka kalka bir de doğru düzgün uyuyamıyorum 🫣 el ayaklarda hafif şişlik başladı
Keziban ozlemmm93 eyvah Eyvah gittikçe hamilelik yaza geliyor benim de gözümü korkutuyor bu ayda böyleyse yandım
ozlemmm93 Keziban birazcık öyle ateşte basıyor bu arada onu unuttum 🫣🤭 ama çok keyifli her anıyla doğduktan sonra da bugünlerini bile özlüyorsunuz emin olun 🤭 annelik müthiş bişey 💐🤭
nyra Keziban yok yetmiyor gerçekten çocuklarla daha da zor oluyor tabii . Şuan 27+1 30 larda ağrı sızıdan hiç uyuyamayacağız bir an önce haziran ayına ulaşıp sağlıkla kucağıma almak istiyorum inşallah 🙏
uyuyanguzel3 aysearsss magnezyum eksikliği var ya ilaç olarak doktordan isteyin yada maden suyu için iyi geliyor iki gün önce kramplar oluyordu gevşetemiyordum ayakları ağri giriyordu maden suyu içtikten sonra gevşeme yaptım rahat ettim