Keziban Şükürler olsun üçüncü trimester’ı gördüm mide ağrısı ya da yanması artık bu ikisinin arasında gidip geliyorum tabii göbek büyüdüğü için nefes alma zorlukları da başladı ya da bana öyle geliyor. Sanki bunda zaman daha yavaş geçiyor
minikmucizem26 Keziban bende biran once 3 .trimestere atlamak istiyorum şuan 20 haftalığım sürekli uyuma halsizlik disinda bir sıkıntım yok kac haftaliksin sen
hayat2 Keziban bende bugün itibariyla girdim çok şükür görenler karnın büyük ağırsın diyor bende nefes nefese kalıyorum çok iş yapamıyorum çalışıyorum bide yoruluyorum çarşı pazar çıkamıyorum hep yatasım geliyor
ece_469 Keziban Nefes darlığı ,el ve ayakta şişlik,kasıklardan aşağıya doğru baskı ,yatarken sağa sola zor dönüyorum. Arada bel ağrıları oluyor , yalancı sancılar başladı. 36+6. haftadayım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
nyra Keziban bende de durumlar aynı çoğu zaman geceleri uyuyamıyorum ve gün içinde her an uyuklayabiliyorum😵💫 kızımı abisi okuldan gelmeden öğle uykusuna yatırabilirsem o sırada 1 saat kadar uyuyorum bazen. Bunda çok zorlanıyorum daha şimdiden ,diğerlerinde öyle değildim son haftalar nasıl olur onun endişesindeyim
NilVibe ece_469 aboo benim nefesim normalde de daralıyor astımım var, şimdi sizdeki daralma nasıl, zorluyor mu çok, bu arada sağlıkla kucağınıza alın ❤️🤲
ece_469 NilVibe Burnumda tıkanıklık oluyor tek taraflı hava nemlendiricisi aldım o biraz iyi geliyor sanki az da olsa
nyra Keziban yok yetmiyor gerçekten çocuklarla daha da zor oluyor tabii . Şuan 27+1 30 larda ağrı sızıdan hiç uyuyamayacağız bir an önce haziran ayına ulaşıp sağlıkla kucağıma almak istiyorum inşallah 🙏
Keziban 3oglanannnesi ben 40 + 3 veya altılarda doğum yaptım bakalım bu kaçta gelecek o yüzden yol uzun gibi geliyor bana