ayox bende bir erken doğumum var rahim ağzı yetmezliğinden maalesef . Üstelik serklaj a rağmen erken doğumdu. O sebepten önlem amaçlı dikiş atıldı , çalışıyorum 21 haftalıktan itibaren heyet almaya başladım raporu . Çünkü kasılmalarım başlamıştı ve yürüdükçe veya işe giderken yol vs gittikçe kasılmaları iyice artırdı artı ilaç kullanıyorum o kasılmalar içinde . Bence doktorunuza söyleyin rapor konusunu biraz ilerlediyse hamilelik