ayox merhaba ilk hamileliğimin sorunsuzdu doğru mu anladım?
ben de kasımda 22 haftalık erken doğum yaptım rahim ağzı yetmezliği dediler. şimdi 8 haftalık gebeyim, serklaj olacağım. süreç nasıl ilerledi acaba, kaç gün hastanede kaldınız, uyuttular sizi değil m I