cerent07 benimde 32. Haftada gelmişti nişan sanmıştım çünkü kocaman balgam gibiydi şimdi 38+6 haftalıgim geçen hafta perşembe asıl nişan gelince anladım farkı Doktorlar sarı olana nişan demiyorum akıntı diyor nişan kanlı kahverengi olması gerekiyormus bende sizinke aynı durumdayım 2 cm açılma var 20 gün oldu daha 2 cm ilerleme yok