cerent07 Kızlar bugün gün içerisinde 3 kere nişanım geldi ama sarıydı rengi ve kanlı değildi hastaneye gittik Nst çekildi alttan bakıldı cuma dan beri 2 cm açıklık var bu konu hakında bilgisi olan varmı ? Sarı renk olması normal mi ?
zzehra2727 cerent07 Nişan değilde akıntı olabilir mi acaba çünkü nişan kahverengi yada pembesi oluyor diye biliyorum
pvt cerent07 aynıyız bende daha tık yok. İlk gebeliğimde kahverengi bir lekelenme olmuştu.çok hafifti. 2 gün sonra doğum yaptım.
lfkfkdk cerent07 eğer yapısı jel gibi topak gibiyse nişan olabilir hastanede bununla ilgili bir şey dediler mi ben de geçen hafta jel gibi geldi sarı bir parça gibi nstde 20kerde çıktı sancı 1cm açılma vardı daha sonra olmadı bugün yalancı sancı başladı sanırım çok düzensiz oluyor
prenses99 pvt benimde öğleden sonra kahve akıntı geldi ayakta durunca ağrım oluyor bebek toparlanıyor 2 güne doğum olurmu ki
cerent07 lfkfkdk evet jel şeklinde ve çok fazlaydı 3 ündede akıntı gibi değildi peçeteyle direk alınabilir bir kıvamı vardı benimde düzensiz şuan sancım
lfkfkdk cerent07 o zaman yüksek ihtimalle nişandır illa kanlı kahverengi olacak diye bir şey yokmuş sizin de ilk gebelikti değil mi
pvt prenses99 2 gün sürmeyede bilir. Açılmayı desteklemek için ılık duş al. Ben sıcağa yakın suya oturmuştum iki gün boyunca. Yürüyüş ve çömelme egzersizleride yap
busu1 cerent07 5 6 hafta önce parça şeklinde geldi sarı normal akıntı doye düşündüm şimdi de jel sarı geliyor ara ara alttan hiç bakılmadı ama normal muayene oldum kaç kere anlaşılırdı herhalde 🫨🫨
cerent07 busu1 ben doktoruma foto attım nişanım geldi diye beni hastaneye çağırdı kontrol edelim diye nişan olmasa bu nişan değil derdi bence ya
busu1 cerent07 Ben nolcam şimdi 🤣🤣 açılma 5 6 haftadir aynı kalır mı kalmaz herhalde alttan da baktırmam korkarım haftam erken 🙄