mervenazli Onekim aynn insallah ya bana yapışık 2 yaşında bir kizim vrda onun için soruyorm hemmcik toparlanmam lazim die😆🙈
Demetya Benim ilk sezeryan zor gecti on gün agrılı acılı günler oluyor sonra zamanla geciyor ikincide insallah daha kolay atlatirim
Hazinem mervenazli Bn Doğum yaptım uyuşukluk geçince bi kalktım kalkış o kalkış bebeğim le bile kendim ilğilendim şuan 13 gün oldu gayet herşeymi yapıyorum iyi ki sezeryan olmuşum bi zorluk yaşamadım şükür öyle agrım acım da olmadı