Kızlar yarın diyete başlamaya karar verdim.
Güncel: Boyum 1.60 - Kilom 58
Aslında kilom dan çok rahatsız değilim ama yinede hedefim 55i görmek birde vücudumda ödem var farkındayım onuda atmak istiyorum.
Sizin diyet taktikleriniz neler? Mesela şu kür felaket ödem attırıyor diyebileceğiniz bir tarif var mı?
Yada pratik şeker isteğini bastıracak tarifler vs.
Hedefim 45günde en az 2kilosunu vermiş olmak. Diyete başlamak isteyenler var ise buradan birbirimizede destek olalım haberleşelim✨🤍