ebrudilli80gmailcom inbb ama folik asit başlaman gerekmiyormu önemli diye biliyorum ben yarın gidicem 4+3 üm
baharsst inbb 4+5 iken vajinal ile kese gordu. İlaçlarımı sordu. Planlı gebelikti 3 aydir folik asit d vitamini demir kullanıyordum aynen devam et dedi
gzmkyaa baharsst evet haklısın ama pek fazla önermiyorlar mecbur kaldıkça bakıyorlarmış bana da daha önceki doktorum söylemişti
inbb gzmkyaa gzmkyaa son aylarına kadar hatta çalışılabilir raporu alarak son ayında bile çalışan tanıdıklarım var herkesin gebelik süreci farklı tabii ki☺️ inşallah çok sağlıklı ve rahat geçirmeyi nasip etsin Rabbim. Ben de çalışıyorum inşallah devam edebilirim
gzmkyaa inbb Daha çok erken olduğu için doktora gitmedim ayın 10’unda gitmeyi planlıyorum çünkü normal ultrasonda gebelik kesesi gözükmeyecek alttan muayene de yaptırmak istemiyorum 🫠🥹🥹
gzmkyaa duygutuna5 ebrudilli80gmailcom âdetim beş gün gecikti aşırı derecede her şeyin kokusunu fazlasıyla alıyorum göğüslerim çok fazla büyüdü uçları çıktı rengi değişti kasık ağrılarım çok fazla bir de sürekli uyumak istiyorum ama maalesef ki çalışıyorum birden pat diye de işi bırakamam🥹🥹
duygutuna5 gzmkyaa bnde çalışıyorum ve biraz bu durumdan saldım kendimi galiba öğrendiğimden beri kendimi yorgun hissediyorum hiçbirşey yapmak istemiyorum ☺️😴
inbb Ben de bir aydır vitaminlerimi ve folik asit kullanıyordum zaten o yüzden erken gitmesem mi diye düşünüyorum ben de 10-15 Nisan arası diye düşünmüştüm:) ama bir diğer kesimde hemen gidilmesi taraftarı 🥹