gzmkyaa Bebegimi yeni öğrendim o kadar heyecanlıyım ki ne yapacağımı bilmiyorum idrar testinde çıktı önce sonra kan tahlili yaptırdım şu an dört haftalık hamileyim ve çalışıyorum ne yapacağım nasıl ilerleyeceğim çok korkuyorum
duygutuna5 gzmkyaa hayırlı olsun canım bnde 4+3 🌸 benimde ilk ve henüz doktora gitmedim inş sağlıklı gebelikler geçiririz ☺️
happyela gzmkyaa Hayırlı olsun korkmana hiç gerek yok bundan sonra sağlıklı beslenip dikkat edeceksin biraz :)
ebrudilli80gmailcom duygutuna5 hayırlı olsun bende 4+3 üm bende yarın gidicem doktora belirtileriniz nedir
gzmkyaa duygutuna5 ebrudilli80gmailcom âdetim beş gün gecikti aşırı derecede her şeyin kokusunu fazlasıyla alıyorum göğüslerim çok fazla büyüdü uçları çıktı rengi değişti kasık ağrılarım çok fazla bir de sürekli uyumak istiyorum ama maalesef ki çalışıyorum birden pat diye de işi bırakamam🥹🥹
baharsst ebrudilli80gmailcom regli gibi kasik ağrım vardi hala var. 5+4 benimde. 4+5 iken vajinal ile kese gördük
duygutuna5 ebrudilli80gmailcom kasık ve bacak ağrım oluyor onun haricinde alerji gibi burnum tıkanıyor nefes alamıyorum çok şaşırtıcı ama gebelikte burun kanalları genişlediği için olabilirmiş ama çok erken olduğu için ondan mı bilmiyorum 😅 normalde alerjik biri değilim ama komik ve sinir edici üzerine bir de nefes alamadığım için uyuyamıyorum 🥲
yldzata Bende 3+4 üm şu an yeni öğrendim adet 5 gün gecikti. Kan testi vermedim henüz yarın gideceğim doktora çok heyecanlıyım ilk gebeliğim ❤️😍
inbb Aynıı heyecanı yaşıyorum:) İlk doktor muayenesine gittiniz mi henüz randevu almadımm 6.haftayı bekle demişti aile hekimim ve orada ki ebe. Ne yapsamm bilemiyorummm🥲
ebrudilli80gmailcom inbb ama folik asit başlaman gerekmiyormu önemli diye biliyorum ben yarın gidicem 4+3 üm
baharsst inbb 4+5 iken vajinal ile kese gordu. İlaçlarımı sordu. Planlı gebelikti 3 aydir folik asit d vitamini demir kullanıyordum aynen devam et dedi
gzmkyaa inbb Daha çok erken olduğu için doktora gitmedim ayın 10’unda gitmeyi planlıyorum çünkü normal ultrasonda gebelik kesesi gözükmeyecek alttan muayene de yaptırmak istemiyorum 🫠🥹🥹