happybusey atesvesu benimki de beklerse 16 nisan gözüküyor valla bende yengeç burcuyum ama çok inat bı insanım küçüklüğümden beri oyleymisim benim kız da inat olursa yandik yeriz artık birbirimizi 😂
atesvesu happybusey normal doğum mu canım 16 Nisan son doğum tarihi mi benim sezeryan olduğu için 15 Nisan tabi erken gelmezse inşallah
happybusey atesvesu valla 16 nisan uygulamada gösteriyor canım doktor daha hicbisey söylemedi 1 defasında sancıyla gittim 1 cm açılmam vardı onun dışında doktor hiç normal veya sezeryan demedi bana ayın 3 ünde tekrar gidicem artık söyler heralde
2cock oyalcn inanilmaz hareketliler asla yernde 1 sn durmuo kizim hep ayakta hoplamalo ziplamali bi uykudn uykuya dinlenio o kdr inatci ve siniirliler