Zeynepserter
Zeynepserter merhaba, ilk doğumum normaldi. Gerçekten çok zorlandım. Bu nedenle zatem bu doğumu sezeryan istiyordum. Doğumum yarın. Yani 39. Haftada gerçekleşecek. Ama doktor istersem normal da doğurabileceğimi belirtti. Ama normal doğururken rahim açıldıkça plasentam yine rahim ağzıma gelip kanama yapabilirmiş. Yalnız aynı durum sezaryende de geçerli dedi. Kesi attığım yerde muhtemelen plasentan olacak ve kanama gerçekleşecek dedi. O yüzden risk aynı. Ama benim tercihim sezaryen oldu. Bakalım bunda ne yaşayacağız