Zeynepserter benim 37. Haftada rahim ağzından uzaklaşmıştı doğuma kadarda yukarı çıktı, ilerleyen haftalarda kasılmayla birlikte yukarı çıkar endişelenmeyin, ben 28. Haftadan itibaren perinatoloji takibindeydim 2 haftada 1 hep kontrolüm vardı, çok şükür 37. Haftada çıktı dedi doktorum 39. Haftada normal doğum yaptım