Deletedmom0909 İşte zaman ilerledikçe böyle değişik şeyler çıkıyo ya sonra da yaptırmayanın da içine şüphe düşüyo. Sanki eskiden şeker yüklemesi mi varmış 🤷♀️ Benim suyum sınırdaymıs doktor seker yuklemesı yaptırmamı istedi 50mg yaptırdım sınırda çıktı oda. Sonra 100mg yaptıralım dedi. Devlet hastanesi, yoğunluk, kuyruk, kalabalık. 4 5 saat kan verip beklicektim 1er saat arayla. Açlık tokluk baktıracaktı galiba. Yaptırmadan çıktım. Hastaneyi terk ettim. Ama bilmiyorum valla ne yapsam 😀