Durunur hamilelik öncesi bende insülin direnci vardı. Ben yaptırmak zorundaydım, iyili de yaptırttı doktorum. Çünkü yüksek çıktı. Şimdi diyetteyim ama daha sağlıklı ve iyiyim. Bebeğimde bu sayede iyi olacak. Bezen tatlıyı çok abarttığımızda da şekeri yüklemiş oluyoruz. Bir paket jelibonla eş değermiş. Canın çekse bi kere yesem desen yiyeceksin. İlerisi için için bi önlem. İstemiyorsan, açlık tokluk değerlerini takip et