zeyus12 dün bi lekelenmem oldu bu sabaha kadar da devam ediyodu. Adet olacakmışım gibi ağrılar var ama belirti mi değil mi bilmiyorum. Bu benim 2. Transferim olacak ilkinde de kasık ağrılarım vardı ama sonrasında düşük oldu malesef. Onun dışında ben de evde dinleniyorum ara sıra evin içinde yürüyorum vs