ezgihvzl ben de aynen bu şekilde silik çizgiyle öğrenmiştim adetimin üzerinden 2 gün geçince. kaset testler daha güvenilir oluyo dedikleri için bir de ondan yapmıştım, onda da aynı şekil çıkmıştı. kanla netleştirmiştim sonradan. şimdi senin adetine daha varmış, kaset yapma istersen. onlar regl gecikmesini pay edemiyo çünkü, hatalı çıkabilir. istersen birkaç gün daha bekle, reglin geciksin, kaset yap ya da dayanamam dersen ki çok haklısın normal bir erken gebelik testi alıp gene dene o da aynı sonucu verirse bence kan vermeye git.