ezgihvzl _gecekusu tekrarlamama gerek varmı testi yani bir kere yaptım hemen çıktı inanamadım sonra peşine bi daha yaptım yine çıktı ?
sevdakalin ezgihvzl benimde böyleydi adetime 6 gün fln kalmıştı yaptım böyle net çıkmıştışimdi 13+5olduk darısı başına inşallah ☺️