minaa_2356 evet mine hanım çok fazla bu konu hakkında söylenenler var ben açıkçası kendi gözlemlerim bakarak bana iyi gelmedi diyebilirim ben bir bütün şeklini yuttum kırılıp kırılmayacağını bilmiyordum bana da dahiliye doktoru verdi. Fulidoce ilaç var onu aile hekimi vermişti bana kimyasal gebelik yaşadığım vakit içmiştim iyi gelmişti galiba onu içmeyi deneyeceğim.