Bende hashimoto tiroiditi var ama değerlerim normal olduğu için İlaç kullanmıyorum, selenyum takviyesi kullanıyorum. O yüzden kendim üzerinden değil ablam üzerinden açıklayayım. Ablamın tiroid değerleri çok yüksekti. O da kimyasal gebelik atlattı. 6 ay uğraştı ilaç dozları değişince tekrar gebe kalabildi. Tiroid ilaçlarınızı aksatmayın. Otoimmün hastalıklar embriyoyu tehdit olarak algılayıp saldırabiliyor. Tiroid adet düzensizliğine, lekelenmeye, düşüğe sebep olabiliyor. Vücutta oksidatif strese sebep oluyor, bu stresle beraber vücut kendini koruma moduna alınca üremeyi ikinci plana atıyor. Özellikle d vitamini düşükse tiroid anında olumsuz etkileniyor. Değerlerinize baktırıp doktor kontrolünde gerekli takviyeleri kullanırsanız inşallah sağlıklı bir gebelik atlatırsınız. Gebelik sürecinde lekelenme, kanama problemi yaşarsanız doktorunuz zaten düşük tehdidi için progestanla hormonlarınızı destekler.