annebebeka yesimtas 23+3 olduk, gebeliğin başından beri +3 kilom var tabii bı ara kilo verdim ve tekrar eski kiloma ulaşmiştim onunda hesaplarsak +7 kilo, kilo almaktan korktuğum için gece yemelerini kesmiş durumdayım🥲🫣
yesimtas annebebeka Bence çok iyi ilerliyorsun gece yemelerini keserek kendini strese sokma lütfen gece yemelerini kesme yerine sadece tercihlerini değiştir ve daha sağlıklı küçük porsiyonlar ye 💐
yesimtas burcinmat Tartıda gördüğümüz rakamlara kanmayalım vücudumuz ödemde tutuyor bu süreci sağlıklı beslenmeye ek olarak egzersiz ile desteklersen bence çok hızlı kontrol edersin 💐
gizemturgutt Haftamdayım 54 ile hamile kaldım şuan 59-60 geliyorum. Aslında gün içinde çok yemiyorum fakat akşamları tatlı ve abur cubur yeme isteğim var
yesimtas gizemturgutt Aslında iyi durumdasın ama akşamları abur cubur yeme isteğini bastırmazsan ödem ve kilo artışında belirgin farklar olur bence gün içinde yemediğin için akşam yeme ihtiyacın artıyor kan şekerimizi aniden yükseltecek şeyler yemek sürekli yeme isteği gibi kısır döngüye sokuyor
defnenisa 65 le hanile kaldim 60 a dustum suan 32+5 teyim 73 kiloyum eger zayifladigimi sayarsak 13 kilo aldim Ama ilk hamile kaldigim kiloyu hesaplarsak 8 kilo aldim
yesimtas ebruk0308 Can sıkmamamızı gerektiren bir durum yok hamilelikte kilo alınır doğunca verilir plesanta bebek amniyon sıvısı derken doğumdan çıkınca 6-7 kilo gidiyor zaten biz kiloya değil yediklerimizin bebeğimiz için sağlıklı olup olmadığına dikkat edelim yeter 💐💐