saygili1 bebeğin gelişimine bağlı benim ilk hamileliğimde oğlum geç döllenmiş o yüzden son adet tarihiyle uyumlu değildi öylede gitti bi problem olmadı şimdi 2.ye hamileyim yine geç döllenme olmuştu son adetim 23 ekimdi haftasıyla uydurmak için adet tarihini bile değiştirdiler cuma günü gittiğimde uygulamaya göre 21+1 dim ama doktorum 22+2 olduğunu söyledi yani adet tarihimle uyumlu hale gelmiş yani bebeğin gelişimine bağlı çok bariz bi açıklık olmadığı sürece 1 hafta önden gelmesi yada 1 hafta geriden gelmesi çok bişey farkettirmiyo doktoruma ilk hamileliğimde sormuştum arada çok açıklık olmadığı sürece bu 1 hafta çok önemli değil ilerki zamanlarda kendini toplar demişti öylede oluyo ki ilk zamanlar böyle olması çok normal geç yumurtlamışındır geç döllenme olmuştur o yüzden sıkma canını enişelenme allahın izniyle sağlıklı bir gebelikse ilerleyen zamanlarda gelişimine bağlı toparlar durumunu