saygili1 Kızlar son adet tarihine göre 8+2 ama doktoruma göre şuan 7+1 haftalığız. İlerleyen süreçlerde haftasını yakalar mı yoksa bu fark hep kalır mı? Benzer durum yaşayan var mı?
annebebeka saygili1 bebek henüz çok küçük 3 ay içinde belkide çok daha erken bir zamanda rahatlıkla haftasını yakalar endişe etmene gerek yok🤍
2bebisannesyim saygili1 yakalar allahin izni ile bizim de ilk kontrolumuzde 7+4 de gittik son adet tarihine göre ama ultrasonda 6+4 çıktı şu an haftasını yakaladı çok şükür 16 haftalık olduk
neym Belki bir hafta geç döllenme olmuştur fark ondan kaynaklanıyor olabilir endişelenme ilerleyen süreçte orantılı büyümesi önemli
egeemomms Elisa0110 iyiyim balım kendimi yatağa attım bi buraya girip çıkıyorum bi İnstagrama girip çıkıyorum vakit geçiriyorum öyle sen napıyosun nasılsın 💖
Elisa0110 egeemomms bende iyiyim çok şükür seni görünce Bi selam vereyim dedim 😘bende senin gibi uzanıyorum Bi uykum geliyor gibi sonra geri gidiyor değişik hallerdeyim 🤭
babymom2026 saygili1 ilk başlarda bende de oyle çıkmıştı 4 5 gün sonralardan yakalıyor simdi 38+3 oldum bile o zamanlar kucuk oldugu icin olcumden fark edebiliyor
egeemomms Elisa0110 iyi yapmışsın canım 🫂 bende öyleyim ya uykum var aslında ama uyuyamıyorum aklımda yüz tane tilki dolaşıyor 🤣🤣
nurellaaa__ saygili1 benim de öyleydi ama 4 5 aylık olunca haftası ile uyumlu oldu geç döllenmeden olabiliyormuş böyle durumlar
egeemomms Elisa0110 cuma günü oğlumun doğum günü daha pastasına karar veremedim canım ya o aklımı kurcalıyor şimdi🫠
Elisa0110 egeemomms yaa iyi ki doğmuş oğluşun nice mutlu sağlıklı huzurlu yılları olsun inşallah 😘🥰 konsept var mı evde mi kutlicaksın dışarda mı