Hmnd Hemşireye sordum bugün. Şuanda rahat hareket ettiği için pozisyonu farklıdır mesela sırtı dönüktür vs dedi. Endişelenecek birşey olmadığını söyledi. Sonra Türk kahvesi ve bitter çikolata yemiştim ki 3 kez pıtladı. Artık bu konuda stres yapmamaya karar verdim. Tabi kendimi kontrol edebilirsem:)