Bende 18. Haftadayım. 17 de gayet güçlü giss tim birkaç gün. Sonra kesildi. Şimdi ister istemez aklıma takılıyor bişey mi oldu diye. Ama üstte yorum gördüm 200 gr şuanda bende kiloluyum. Ondan mı acaba, öyleyse bile geçen hafta çok net hissediyordum. İnşallah normaldir bu durum