babymom2026 Artık gelmesini istiyorum tamam zamanını kendisi biliyor bebişler ama ne yapmalıyım artık gelmesi için
inodnod babymom2026 bizde 37+5 olduk. Son zamanlar artık biran önce kavuşmak istiyor insan. Benim kanamam oldu nst de sancı çıktı ama açılma 2 cm dediler henüz gelmedi bekliyoruz hayırlısıyla inşallah bebeklerimize kavuşuruz.
senaayldz56 babymom2026 ikimizin de aynı bende bekliyorum geleceği yok herhalde alt bölgemde çok ağrım var yürüyemiyorum oturuyorum kalkamıyorum çok zorluyor artık beni bel ve sırt ağrım da var ama nst de sancı hiç çıkmıyor anlamadım bişey
eliftugba48 36+6 hala makat geliş ve beni inanılmaz zorluyor artık normal için döner mi diye bekliyoruz
cerent07 eliftugba48 benim de makat gelişti 37. Haftamda ki kontrolüme kadar 38. Haftamda sezeryan tarihi almaya gittiğimde bebeğin döndüğünü öğrendim şuan normali Bekliyorum 38+6 olduk
rabiakaratass cerent07 merhaba benim de bebeğim makat geliş 36+5im döndüğünü farkettiniz mi hiç bende dönsün diye umut ediyorum 🥹
eliftugba48 cerent07 ya beni inanılmaz zorluyor şu an kafa yukarı da olduğu için hareket etmem zor oluyor ve sanki sezeryan olmuşum gibi alt karnım acıyo 37de gitcez tekrar bakalım ne dicek
srysmy 39 olduk bizde de tık yok 🫣 gündüz tüm gün hareketliydim temizlik yemek vs. ya da dışarıda bi belirti yok gece yatınca elektrik çarpması gibi oluyor sadece altta yakın mı değil mi anlamadım bebiş de aşırı hareketli
srysmy babymom2026 araştırınca doğum belirtileri arasında görülüyor birde bı haftadır aşırı terleme var şimdi de kasıklara adet sancısı gibi gelip gidiyo 😅 ay bı tırstım sanki geliyor gelmekte olan
cerent07 rabiakaratass hiç fark etmedim ne zaman nasıl döndü bilmiyorum ama youtubeden gördüğüm bir kaç hareketi yaptım açıkçası ve hiç umudum yoktu sezeryana hazırlamıştım kendimi sürpriz oldu bence senin de olabilir 🙏🥹
fgormez rabiakaratass aslında fark edilir göbek aşağı düşer idrara çıkma sıklığı artarken nefes alma kolaylaşır göbüşün en üstü hemen göğüs altına hafif bastırın sertlik yok boş gibiyse dönmüştür